Szolgáltatásaink

Fogászati Diagnosztika

A fogászati kezelés első lépése a diagnosztika, mely rendelőnk egyik erőssége.

A vizsgálat során feltárjuk a páciens fogazatát, orvosi eszközeink, digitális fogászati panoráma röntgenünk segítségével. Meghatározzuk a probléma okát, a szükséges kezeléseket, időpontokat, majd ezek alapján megkezdjük a kezelést.

Akár a már megkezdett kezelés közben is mód van a hordozható digitális kis-röntgen alkalmazására. Így azonnal láthatóvá válik a problémás terület. A kép kezelés közben a székben készül, mely a páciens számára is azonnal látható a monitoron.

Röntgengépeink a legmodernebb, a szervezet számára kis sugárterhelésű HI-tech készülékek Olaszországból.

Digitális Röntgentechnika= alacsony sugárterhelés, azonnal látható röntgenkép.
Minőségromlás nélkül tárolható röntgenképek, melyek a páciens számára  elektronikus úton elküldhetők.

Nincs előhívás, nincs környezetszennyezés!

digitális fogászati panoráma röntgen

digitális fogorvos panoráma röntgen

Szépészeti kezelések, fogfehérítés

Gyönyörű fogsor, mint a Hollywood-i sztároknak? Ez minden ember álma! Azonban az álom nálunk realitássá válik, hiszen kezeléseink segítségével, játszi könnyedséggel ilyen fogazatra tehet szert!

Szépészeti kezeléseink teljesen fájdalommenetesek, megőrizik a fogak természetes eredeti állapotát és fokozzák mosolyának szépségét.

Esztétikai fogászatunk szolgáltatásai: fogfehérítés, un. direkt vagy indirekt héj készítése, és fogékszer felragasztása.

Fogfehérítés

fogfehérítés fogorvos fogápolás2A fogfehérítés során a fogazat külső felületén lévő elszíneződéseket távolítjuk el teljesen fájdalommentes úton.

Mikor célszerű alkalmazni

A fehérebb mosoly több önbizalmat ad, legyen akár szó a mindennapokról, vagy éppen egy új állás betöltéséről.
Nem csak esztétikai, de fogmegtartó jelentősége is van, hisz az elszíneződés melegágya lehet különböző fogászati betegségeknek is.

Kezelés menete:

Rendelőnkben két eljárás közül választhat.

Rendelői fogfehérítés:

fogfehérítés lézerrelEgy gyors diagnosztika után a fogakat megtisztítjuk. A fogfehérítő anyagot direkt a fogakra helyezzük és laser megvilágításával aktiváljuk. A kezelés végén az eredmény azonnal látható.
Garantáltan megdicsérik majd szép, esztétikus fogászati minőségű mosolyát.

Otthoni fogfehérítés:

Egy gyors diagnosztika után a fogakat megtisztítjuk.
Az előre elkészített foggumit (sínt) és fogfehérítő zselét egy rövid tájékoztató után átadjuk. A foggumiba behelyezett zselét, felhelyezve a fogazatra 6-8 napon keresztül napi 4-5 órát kell hordani.
Ez egy hosszabb folyamat, azonban így nem kell túl sok időt eltöltenie a rendelőnkben, az eredmény Öntől függ. Ennek során egy előre elkészített fogfehérítő zselét tartalmazó sínt helyez fel a fogazatra meghatározott ideig alkalmazva.

Időtartama

Rendelői: Egy ülésben történik, kb. 40-50 perces beavatkozás.
Otthoni: kb. 6-8 napon keresztül napi 4-5 órát kell hordani.

Kezelések száma 1

Amennyiben a fogászati instrukcióinknak eleget tesz, fogfehérítés után garantáltan szebb, egészségesebb, fehérebb fogai lesznek.

Fogkő eltávolítás

Egyrészt esztétikai szempontból fontos, hisz kellemetlen leheletet, elszíneződött fogakat okoz, másrészt fogai megóvása miatt fontos a kezelése.
A fogkőben megtelepedett baktériumok által okozott ínygyulladás az egészséges fogak kilazulását és elvesztését is okozhatják.

Kezelés menete

fogkő eltávolításA fogkő eltávolítás során az ultrahangos készülék leválasztja a fogfelszínről a lerakódott lepedéket, elszíneződéseket és fogkövet, miközben vízzel mossa, hűti a fogakat. Utolsó lépésként nagynyomású homokfúvóval megtisztítjuk csempesimaságúra a fogakat.

30 perc

Kezelések száma

Célszerű félévenként, az aktuális fogászati ellenőrzéssel egybekötve.

Fogékszer

fogékszer fogorvosMikor célszerű alkalmazni

Fontos események előtt, mint pl. esküvő, születésnap, szívesen veszik igénybe pácienseink ezt a fajta esztétikai kezelést. A csillogóbb mosoly több önbizalmat ad, legyen akár szó a mindennapokról, vagy éppen egy új állás betöltéséről.

Kezelés menete

A fog megtisztítása után a fogfelszínre - fúrás nélkül, kristályüvegből (cirkónium) készült lapos kövek ragaszthatóak. Ezek később gond nélkül eltávolíthatóak.

fogékszer 115 perc

Kezelések száma

1 alkalom

Fájdalommentes

Fogmegtartó kezelések

Fogai őrzője

Fogszínű esztétikus tömés

Kezelés célja

Sérült, beteg fog kezelése a további romlás megállítása érdekében, visszaállítva a szép és egészséges mosolyt. Szín és forma tekintetében teljesen természetes módon adja vissza az eredeti fog látványát.

Mikor célszerű alkalmazni

Kis és közepes károsodás esetén javasolt, mely során a fog megtartása a fő cél. A tömés tartós és esztétikus, 6-10 évig megóvja a fogat a további károsodástól.

Kezelés menete

Helyi érzéstelenítés után a beteg fogrész eltávolítása, majd a hiányzó rész töméssel történő pótlása.

30 perc

Hosszan tartó egészséges fogak /fogmegtartás/

Fogszínű betétkészítés

mosoly1Kezelés célja

Súlyosan sérült, beteg fog kezelése a további romlás megállítása érdekében, visszaállítva a szép és egészséges mosolyt. Szín és forma tekintetében teljesen természetes módon adja vissza az eredeti fog látványát.

Fogmegtartás részleges koronával

Mikor célszerű alkalmazni

Nagyfokú károsodás esetén javasolt, mely során a fog megtartása a fő cél. A betét tartós és esztétikus, 6-10 évig megóvja a fogat a további károsodástól.

Kezelés menete

Helyi érzéstelenítés után a beteg fogrész eltávolítása, majd a hiányzó rész helyére a szükséges részleges korona elkészítése. A részleges betét fogra történő ráhelyezése.

30perc/alk

Kezelések száma 2-3 alk

Fájdalom megszüntetés
Hosszantartó egészséges fogak /fogmegtartás/
Helyben történő rövid határidővel

Barázdazárás

Kezelés célja

gyermek fogorvos barázdazárásA gyermek új maradandó fogainak megvédése a fogszuvasodás ellen. A kezelés teljesen biztonságos és fájdalommentes. A barázdazárás során egy kemény bevonattal vonjuk be a fogak rágófelületeit, lezárva ezzel a fogak felületén található apró repedéseket.

Mikor célszerű alkalmazni

A barázdazárást a nagyőrlő fogak megjelenése után 6-10 éves korban szoktuk alkalmazni.

Kezelés menete

A folyamat gyors és egyszerű. A fogakat teljesen megtisztítjuk, majd a száradás után a speciális folyékony tömőanyaggal a fog felületét bevonjuk. Megszilárdulás után a fogfelszín rendszerint fényes marad.

5-10 perc foganként

Fájdalommentes
Hosszantartó egészséges fogak /fogmegtartás

Gyökérkezelés

Kezelés célja

Utolsó esély a fog megmentésére, elkerülve a foghúzást.

Mikor célszerű alkalmazni

Gyulladt fogbelű vagy elhalt fogak esetén alkalmazzuk a kezelést.

Kezelés menete

Helyi érzéstelenítés, fogfúrás, gyökértisztítás, gyökértömés, majd a fedőtömés behelyezése.
Előzetes szigorú röntgenkontroll mellett végezzük lépésről lépésre, gyökérkezeléshez kifejlesztett Hi-Tech technológiájú  endomotorral.

20-40 perc

Kezelések száma 4-5

fogmegtartás

Fogpótlások

Tartós, végleges megoldások fogai pótlására

Implantátum, korona, híd, rögzített és kivehető fogpótlások

Tovább a fogpótlásokhoz

Fogeltávolítás

Kíméletesen a menthetetlen fogak szolgálatában

Fogeltávolítás

Kezelés célja

A már menthetetlen fogak lehető legkíméletesebb eltávolítása.
Szükség esetén műtéti fogeltávolítást is vállalunk.

Mikor célszerű alkalmazni

Súlyosan károsodott, menthetetlen fogak esetében.

Kezelés menete

Érzéstelenítés után a fog legkíméletesebb eltávolítása.
Szükség esetén műtéti fogeltávolítást is vállalunk.

20-40 perc